Monday, November 26, 2007

-fuLL hou$e-




Full House itu adalah drama korean feveret gue.. Waduh cerita nya bagus banget.. Kalau aku jadi juri Festival Drama Korea aku sure bagi citer ni menang sumer award.. Haha..

Scene paling aku suker bile Han Ji Eun itu menangis kerana kecewa dgn tindakan2 Lee Young Jae yang sering menjadikan beliau insan ketiga. ishh Young Jae tu pon.. mentang2 cuma kawin kontrak dier bole abaikan Ji Eun. Kalau x mau bagi jer dekat aku.. Gerenti aku jaga die bebetul... :p


Watak paling aku benci dalam citer ni adalah Hye Won.. Very jerk. Annoying. Haha. Siket2 nanges, orang jawa kata gembeng + ciwek. Mentel. Bukan montel ok. MENTEL. Aku pon x paham kenapa Young Jae tu suke sangat dekat Hye Won --> konon2 dah janji masa kecik2 dulu. Hiks giler ke hapa kecik2 dah janji nak jaga sesama. Kalau ler dulu aku ada buat janji dgn mane2 dak pompuan kampung aku ke skola aku ke mesti skrang dier dah makan ridsect.

Min Hyuk? Why gurls suke kat dier? Memberikan alasan Min Hyuk mempunyai kening tebal... Wahaha, kalau lah lelaki Malaysia suka dekat kening2 tebal ni mesti Ina Naim tu laku. Jengjeng..

Nenek pula adalah seorang yg sangat sengal dan otaknya seperti sudah terputus 2. Ego begitu tinggi menyebabkan Ji Eun itu tersepit dalam pelbagai situasi. Apa2 pon beliau sangat dungu bile menyanyikan "3 Bears Song" . Juga kedungudambaan dier sangat terserlah bile ajar Ji Eun masak berpandukan resipi.. Wacha~~~!!! Apa punye jenis manusia.. Haha. Tapi kalau x de die citer ni kurang berseri...

Sampai ke saat aku menulis blog ini aku dah tgk citer tu sebanyak 4 kali. Sangat mengghairahkan menonton Full House bersama teman2 -----manusia apakah ini------- Paling memberangsangkan apabila seorang penerima anugerah dekan juga merayu kepadaku utk melayan full house: dah penat la tu stadi saja. kuikui

anyway Full House itu 10/10.. zasss~!

2 comments:

soleil m said...

Kalau ler dulu aku ada buat janji dgn mane2 dak pompuan kampung aku ke skola aku ke mesti skrang dier dah makan ridsect.

bapak angkuh ayat nekman
hahahah~

mumet_endase said...

erm. seb bek kiter baru kenal lepas spm. ahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...