Monday, December 17, 2007

-I'm Back-

Kira2nya sudah hampir 3 minggu gue nggak nulis di blog ini ya. hihi
kerana aku ini bz dengan kenduri kahwin makcik aku barangkali. makcik aku itu adalah minlamdajod. hohohoho. satu istilah baru, munsyi dewan sila ambil tindakan~!!

minlamdajod = MINah LAMbat DApat JODoh.

tersangat lah sebok, aku merewang di rumah itu hampir 2 minggu, sambil tidur sana untuk menjaga barang2 syarikat seperti periuk dan macam2. seperti aku yang mahu berkahwin pon ada juga. haha

kemudian aku juga sebuk dgn kedatangan imran hazim. anak buah merangkap anak abang aku bersama isteri beliau yang bersama salimah simah itu. hoho.

sebok is the key point.

2 comments:

soleil m said...

minlamdajod = MINah LAMbat DApat JODoh.

gerangan siapakah yg begitu kretip mewujudkan pkataan ini?

mumet_endase said...

siler bukak kamus dewan edisi 18 ok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...