Saturday, March 26, 2011

[beRiTa BaiK di seBaLiK deRita TsuNaMi JePun]

Kita sedia maklum betapa malangnya nasib penduduk Jepun yang dilanda Tsunami baru-baru ini.

Kejadian yang berlaku pada 11 Mac 2011 itu mengimbau kenangan lama kita sekitar tahun 2004 kalau x silap di mana negara kita turut merasa tempiasnya.

Aku tak mahu cungkil panjang isu itu. Kerana itu bukan point entry aku kali ni. 
BWAHAHA  <-- gelak setan!

.


p/s: Entry ini tidak bermaksud untuk mempergurausendakan malang yang melanda Jepun. Serius, aku menitipkan belasungkawa buat keluarga mangsa yang terlibat. Maksudku hanyalah betapa orang risaukan kehilangan AV girl ini. huhu. Orang lain ok! Bukan aku. Sekurang-kurangnya aku tidak mengeluarkan karikatur bodoh ini:-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...