Tuesday, March 22, 2011

[b'FesYen tREnD zImBabwE..]

Hey hey entry ni panas lagi!
Baru lepas chat dengan sorang peniaga pasar online di FB!
dipendekkan cerita dia tag aku untuk promote barang2 jualan dia.. 
nampak menarik :)
toksah citer panjang kite layan kronologi ni:-


Bagus bisnes dia. Mesti laku. 
Zaman sekarang neh semua online2 belaka..
Tapi yg aku x pueh hatinya boleh lak dia tag aku kat produk korea versi gegurl!
Apa kejedahnya ittew?? Kejik sangat taw!
Opsssss! hahaha :p


Selepas pikir masak2 aku rasa aku dah jumpa fesyen Zimbabwe yang aku maksudkan.
teruja aku nak pakai!!!!
Kalau ada kompem gua beli.



|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
SUMPAHI WA TAKTIPUWI..

Ada stok tak wahai Arun? 
haha..

p/s: aku tanya dia kot2 ada blog untuk aku serang dia thru blog tapi x dak... terpaksa la serang guna dia punya FB..kalau ada blog boleh kene serang macam blog sorang tu... :p

4 comments:

Anonymous said...

ces...kuang asam ko.ptut la tnye aku ade blog ke x...letak link fb aku skali....leh promot brg2 aku...ha3

>fesyen zimbabwe ko 2,nnt aku crik'n... ;p

p/s : utk org2 yg gemar brshopping...meh 'like' page aku ni;

http://www.facebook.com/A.Z.MudahShopping

(thanx nekman,tlg promo page aku ) ;p

mumet_endase said...

Alamak arun aku lupa letak link page ko.. tadi dah ingat.. x pe sat g aku edit balik...

btw, ko letak link pun bukannya ramai readers blog aku ni haha so x berkesan pun kehkeh

Hidayah Hanif said...

hahahaaaa...ko nak pakai pesen zimbabwe ker...tolongggg laaa jangannn..hahahahaaa...weihhh...tulisan kat komen pening aku nak bace..tukor2..xnampak laaa

mumet_endase said...

hahaha aku suka tulisan ni.. lawa. x per jap gi aku besaqkan tulisan..

ko x tergoda ke aku pakai baju tu. aku pun berbulu dada tahu! hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...