Friday, October 8, 2010

AFTER 3 YEARS





Yes, after 3 years. Aku buat comeback dalam penulisan blog. Bakat yg sememangnya tak ada semakin menghilang. So kalau ikut experience patutnya aku dah leh wat skandal n kontroversi. :p. Tak boleh! Kang tetiba aku tua dengan turun naik court je. So jom kite terus menjadi Junior dalam penulisan blog neh :)

Selepas 3 hari pembikinan semula layout dan design of my blog, this is my first 'comeback' entry. Some ground rules dah ditetapkan untuk penulisan semula ni mengikut citarasa empunya blog.
  1. Black n White & Pink will be a prior colors in this blog.
  2. Aku bebas untuk menaip apa sahaja yang aku nak taip since aku create this blog dulu pon sebab aku mmg nak taip apa je bende aku nak taip :)
  3. Keep update the blog.. Lama mana xupdate pon even more than 3 years, I HAVE TO UPDATE! memandangkan aku rasa hasil penulisan aku ni berguna di hari tua...(Reminder: Penulis seorang yg masih muda.. bujang terangtangtang lagi :P)
  4. BERGELI DENGAN CARA TERSENDIRI. You have the right to evaluate, but have no right to decide how to write :)

Okla aku nak buat pengakuan berani.. Sebenarnya tak sampai 3 tahun pon. Hehe. Kalau berdasarkan perkiraan kasar tanpa sempoa dan kalkulator, my first entry titled -Impian Nekman- bertarikh 25 November 2007 and my last entry sudah lama hambe tidak menaip di sini pula bertarikh 9 Jun 2008).. So cincai kire dua tahun setengah jer la eh.. ada errata kat situ. tapi 3 tahun kan nampak lebih gempaq dan lebih ghairah! hehe..

or should I genapkan 3 tahun???
Whoaaaa!! Siap red carpet tu!!




NcMan: harap-harap ini bukan entry yg first dan yg terakhir :p



6 comments:

Shima Shariffuddin said...

haha. geliiiii laaa gambar red carpet ko tuh!

mumet_endase said...

Eheh mahal tu tau...

Pasnih tunggu aku posing kat White House lak :P

Hidayah Hanif said...

walaweehhhh..sile nyatekan kenape ko kembali ber blog!..;p

mumet_endase said...

haha. susah nak jawab mak bedah tu oii. yg pastinya suatu masa nanti bile kite belek2 balik blog kite, pastinya kite akan tersenyum sendirian :)

Hidayah Hanif said...

tergugat tgk org lain berblog..hahahhaaa

mumet_endase said...

haha. tergugat tu x de la pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...