Saturday, October 23, 2010

ARGH~~~~~~~!!


Tension ok!



Pepagi dan tensen. Merosakkan weekend aku betul.

Sabar. 
Sabar tu sebahagian daripada iman
(Whoa! Tetiba cakap pasal iman font pun kaler putih. Putih kan bersih :p)

Jangan buat dosa banyak2 Encik Gigih!



Bila tensen2 camini tau tak apa aku buat? 



















Ok aku tipu. Biar aku rephrase balik.
Bila tensen2 camini tau tak apa aku nak buat? 




Cool bukan? 
Melukis di pantai.
Nanti ku ceritakan di mana aku bertemu ini angkel.
(Uncle ok, bukan ankle!)


p/s: apa kan daya bakat ku bukan dalam melukis, menulis, menyanyi, berlakon, peragaan, dan permodelan.
Bakat ku hanya dalam pengejian dan perlongkangan bersama Primadonat dan Ratu Kek


Mode: Weekend yg tak horny :(





4 comments:

Hidayah Hanif said...

hahahaa..ape la ko ni..jom la cendol!..ko nak stress sorang2 ape ke jadahnye..;p

mumet_endase said...

haha.. i'll try babe

warx.hensem said...

man..aku rasa permodelan ko bole doo..give it a try..hahuhua

mumet_endase said...

jangan perli2 aku warx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...