Friday, October 22, 2010

OH! PULANG DENGAN BEG YANG RINGAN...

Hari ni aku balk dengan beg yang ringan. Cuma berisikan dua botol mineral 500ml yang kosong, 3 ketul onde-onde, sehelai sampul surat kosong beserta beberapa keping kertas, dan sebuah buku percuma pemberian Guardian. Oh yeah! 

Kenapa?
Sebab aku xperlu bawak balik buku latihan dan buku praktis untuk carik bahan mengajar. Buku ringkasan juge. 

Next week EXAM! 
Whoaa! 

Bercakap tentang exam, sakit kepala aku susun meja budak2 untuk exam. Adehhh! Parah woo. Aku pun susun ikut citarasa aku, menunjukkan kerakusan seorang guru kelas celup yang gila kuasa. 

Dah siap susun ada pulak suara busuk:
"Cikgu meja cikgu selalu kat belakang. Kenapa yang ni dekat depan??"

Tu dia! Aku dah siap susun kot 36 meja sumbat sana sumbat sini. Ngape baru cakap? Tengok jam dah pukul 5. Masa aku dah habis! Heaven. Cepat2 aku lari biar cikgu Mate tu pulak yg setelkan. Haha!

P/S: Ok entri ni bosan gile aku pon tak seronok menaip. Sat g aku wat entry terbaru kalau ada :p 
Bajet hot kejap :)

Mode - Sakit endas. Motone piceq. Piye ki??

2 comments:

Hidayah Hanif said...

aku harap guru besar skolah tu bace blog ko..

mumet_endase said...

haha. ko ngape busuk hati btol. cis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...